D66 Eemsdelta, Ondersteuningsverklaringen Kandidaatschap Lijsttrekker

Ondersteuningsverklaringen Kandidaatschap Lijsttrekker D66 Eemsdelta

In overeenstemming met de statuten van D66 moet elke kandidaat voor het lijsttrekkerschap bij een gemeenteraadsverkiezing ondersteunt worden door drie ondersteuningsverklaringen. Deze verklaringen moeten worden getekend door leden die in het gebied wonen waar de verkiezing plaats gaat vinden, namelijk Eemsdelta. Dit betekent dat wanneer je stemrecht hebt binnen D66 Eemsdelta, dus je afkomstig bent uit de gemeente Delfzijl, Appingedam of Loppersum je deze verklaring mag ondertekenen.

Ter ondersteuning van kandidaat ……………………………………………, voor het lijsttrekkerschap van D66 in Eemsdelta 2020, worden de onderstaande gegevens ingevuld.

Ondersteuningsverklaring 1:

…………………………………………………….                                      ……………………………………………………….                                  ………………………………….

naam                                                                                                 handtekening                                                                                Datum

Ondersteuningsverklaring 2:

Ondersteuningsverklaring 3: